poniedziałek, 13 marzec 2023 14:52

💚💛❤️MESAJAH W BRUSACH

22 kwietnia w Brusach wystąpi Mesajah! Zapraszamy wszystkich miłośników rytmów reggae, dancehall i raggamuffin!
Koncert odbędzie się w centrum kultury. Start godzina 18.00. Wstęp - 60 zł. Bilety do nabycia w sekretariacie Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Ilość miejsc ograniczona!
- Zapraszamy serdecznie wszystkich, którzy kochają reggae. Czekamy na wszystkich. Będzie się działo. Warto być na tym koncercie. - zachęca Anna Orlikowska, dyrektor Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach.
MESAJAH_plakat.png
Wyświetlony 7803 razy