piątek, 14 kwiecień 2023 12:08

💚💛❤️KONCERT MESAJAH JUŻ W PRZYSZŁĄ SOBOTĘ! ZAPRASZAMY!

22 kwietnia w Brusach wystąpi Mesajah! Zapraszamy wszystkich miłośników rytmów reggae, dancehall i raggamuffin!
Koncert odbędzie się w centrum kultury. Start godzina 18.00. Wstęp - 60 zł. Bilety do nabycia w sekretariacie Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Ilość miejsc ograniczona!
- Zapraszamy serdecznie wszystkich, którzy kochają reggae. Czekamy na wszystkich. Będzie się działo. Warto być na tym koncercie. - zachęca Anna Orlikowska, dyrektor Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach.
MESAJAH_plakat.png
Wyświetlony 5330 razy