poniedziałek, 18 grudzień 2023 09:06

WOŚP - POTRZEBNI WOLONTARIUSZE! ZGŁOŚ SIĘ DO 22 GRUDNIA!

28 stycznia 2024 roku odbędzie się 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zostań wolontariuszem podczas zbiórki organizowanej w Brusach!

Co roku bruski sztab WOŚP mógł liczyć na pomoc wielu wolontariuszy, dzięki którym wszystkie dotychczasowe finały w Brusach odbywały się sprawnie i z dobrymi efektami.

Sztab w Brusach jest zarejestrowany przy Centrum Kultury i Biblioteki pod numerem 2311. Aby zostać wolontariuszem WOŚP w Brusach należy wejść na stronę: iwolontariusz.wosp.org.pl i postępować według wskazówek rejestracyjnych.

Uwaga! Osoby pełnoletnie mogą rejestrować się samodzielnie. Osoby poniżej 18 roku życia mogą dokonać rejestracji wyłącznie za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.

Liczba wolontariuszy w sztabie w Brusach jest ograniczona do 25. Rejestracja w CKB Brusy trwa wyłącznie online do 22 grudnia br.

W dniu finału (28.01.24) w Brusach zostanie przeprowadzona zbiórka publiczna do puszek i odbędzie się koncert w centrum kultury. Więcej informacji wkrótce.

Zapraszamy!

09_32_final_wosp_temat_data_1920x1080.png

Wyświetlony 3695 razy