wtorek, 30 kwiecień 2024 15:04

ZMARŁ ŚP. TADEUSZ ADAMCZYK

Z żalem informujemy, że 29 kwietnia br., w wieku 65 lat, zmarł śp. Tadeusz Adamczyk, Przewodniczący Osiedla Nr 2 w Brusach w latach: 2014-2018. 

 

brusy pamietaja TADEUSZ ADAMCZYK

 

Śp. Tadeusz Adamczyk urodził się 1 października 1959 roku w Chojnicach. Z żoną Barbarą doczekał się dziewięcioro dzieci. Prowadził własną działalność gospodarczą.  Dał się poznać jako człowiek serdeczny, życzliwy i zaradny. Zmarł w poniedziałek, 29 kwietnia br.

 

Samorząd Miasta i Gminy Brusy składa serdeczne wyrazy współczucia

wszystkim Bliskim i Przyjaciołom Pana Tadeusza.

 

Witold Ossowski

Burmistrz Brus

 

Pogrzeb śp. Tadeusza Adamczyka odbędzie się 2 maja o godz. 14:00 w kościele parafialnym w Brusach. 

 

 

Wyświetlony 3125 razy