środa, 12 sierpień 2020 15:20

XVII sesja Rady Miejskiej w Busach

19 sierpnia 2020 r. (środa) o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Brusach odbędzie się XVII sesja Rady Miejskiej w Busach. Ze względu na stan zagrożenia epidemiologicznego sesja odbędzie się bez udziału publiczności i mediów.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie protokołu z XVI sesji Rady Miejskiej.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
  5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej.
  6. Podjęcie uchwał w sprawach:
  1. zmiany w budżecie gminy Brusy na rok 2020
  2. powołania Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Brusy
  3. rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Brus
  1. Odczytanie interpelacji zgłoszonych w okresie międzysesyjnym wraz z odpowiedziami.
  2. Sprawy organizacyjne.
  3. Zamknięcie obrad. 

Planowany czas zakończenia sesji godz. 15.00

 

 

Wyświetlony 36881 razy