czwartek, 15 grudzień 2022 08:49

PROJEKT POCZTÓWKI WIGILIJNEJ - wyniki konkursu

Organizatorzy XXIII Konkursu Plastycznego „Projekt pocztówki wigilijnej” zapraszają w piątek 16 grudnia 2022 r., o godz. 13.00 do Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach na wręczenie nagród laureatom konkursu oraz podziękowań dla opiekunów plastycznych.
Na konkurs wpłynęło 314 prac plastycznych z 28 placówek szkolnych i pozaszkolnych z całego powiatu chojnickiego. Jury w składzie: ks. Andrzej Węsierski (Parafia Brusy), Paulina Orlikowska (WTZ Brusy), Marzena Mankiewicz (SP nr 1 Brusy) i Michalina Goebel (UKW Bydgoszcz), zwracało uwagę na zawartość merytoryczną prac plastycznych, kreatywność, oryginalność i pomysłowość oraz na formę estetyczną prac.
320091541_538024625008676_8941701589171225061_n.jpg
Nagrodzono 23 prace plastyczne w poszczególnych kategoriach wiekowych:
W kategorii I – dzieci przedszkolne i zerówka:
I miejsce – Maria Osowska – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Barbara Ostrowska
I miejsce – Wojciech Bruski – Szkoła Podstawowa w Czapiewicach, opiekun plastyczny: Marta Muzykiewicz - Jaszewska
II miejsce – Zofia Ostrowska – Przedszkole nr 1 w Brusach, opiekun plastyczny: Małgorzata Gerigk
II miejsce – Franciszek Bałka – Przedszkole nr 1 w Brusach, opiekun plastyczny: Małgorzata Gerigk
III miejsce – Małgorzata Bruska – Szkoła Podstawowa w Czapiewicach, opiekun plastyczny: Marta Muzykiewicz – Jaszewska
W kategorii II - uczniowie szkoły podstawowej klasy I – III:
I miejsce – Karolina Rolbiecka - Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy Monte Cassino w Nieżychowicach, opiekun plastyczny: Patrycja Francikowska
I miejsce – Julian Fröhlke - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Agnieszka Kulesza
II miejsce – Joanna Soboń – Szkoła Podstawowa im. bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach, opiekun plastyczny: Irena Daniels
II miejsce – Mateusz Urbański – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka w Czersku, opiekun plastyczny: Ewa Rutkowska
III miejsce – Lena Sikorska – Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach, opiekun plastyczny: Renata Lubińska
III miejsce – Jan Lubiński - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach, opiekun plastyczny: Ilona Meller
W kategorii III - uczniowie szkoły podstawowej klasy IV – VI:
I miejsce – Julia Werochowska – Szkoła Podstawowa im. Księdza Kanonika Bolesława Śledzia w Kosobudach
I miejsce – Martyna Kruk – Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Czersku, opiekun plastyczny: Katarzyna Thiede
II miejsce – Rozalia Rogalla – Szkoła Podstawowa im. TOW „Gryf Pomorski” w Lubni, opiekun plastyczny: Monika Trawicka
II miejsce – Blanka Andrearczyk – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka w Czersku, opiekun plastyczny: Barbara Jażdżewska
III miejsce – Zofia Brunka - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Renata Goebel
III miejsce – Hanna Warsińska - Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Renata Goebel
W kategorii IV – uczniowie szkoły podstawowej klasy VII –VIII:
I miejsce – Magda Warsińska – Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Renata Goebel
II miejsce – Lena Brzezińska - Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie, opiekun plastyczny: Anna Prądzińska
III miejsce – Jolanta Czechowska - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Czersku, opiekun plastyczny: Katarzyna Thiede
W kategorii V – wychowankowie świetlic terapeutycznych i ośrodków terapii zajęciowej:
I miejsce – Zuzanna Mikołajewska – Zespół Szkół Specjalnych w Czersku, opiekun plastyczny: Anna Bartkowska
II miejsce – Maksymilian Brzoska – Zespół Szkół Specjalnych w Czersku, opiekun plastyczny: Karolina Bober
III miejsce – Piotr Ossowski - Zespół Szkół Specjalnych w Czersku, opiekun plastyczny: Agnieszka Dąbrowska
Gratulujemy laureatom i życzymy dalszych sukcesów plastycznych.
Zapraszamy na wernisaż!
 
 
netfucks
Wyświetlony 11241 razy