wtorek, 21 luty 2023 14:58

SZKOLNY KORPUS SOLIDARNOŚCI - spotkanie dla uczniów-wolontariuszy

Regionalne Centrum Wolontariatu w Słupsku zaprasza na bezpłatne spotkanie dla uczniów z terenu pow. chojnickiego promujące Korpus Solidarności. Głównym tematem będzie: WOLONTARIAT W SZKOLNYM KORPUSIE SOLIDARNOŚCI.

W czasie spotkania dowiesz się:

  • Czym jest Korpus Solidarności? Jakie są jego założenia i cele?
  • Dlaczego warto zostać wolontariuszem Szkolnego Korpusu Solidarności?
  • Czym jest wolontariat? Kto może być wolontariuszem?
  • Czy wolontariat jest uregulowany prawnie?
  • Jakie są formy i rodzaje wolontariatu?

W RAMACH UCZESTNICTWA otrzymasz: pakiet materiałów szkoleniowych, zaświadczenie potwierdzający udział w spotkaniu, słodki poczęstunek.

 

Działanie realizowane jest w ramach projektu „Lokalne Partnerstwo dla Wolontariatu - edycja 2022-2024". Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Korpusu Solidarności – Rządowego Programu Wspierania i Rozwoju Wolontariatu Długoterminowego na lata 2018–2030

SPOTKANIE_PROMOCYJNE_UCZNIÓW.jpg

Wyświetlony 8660 razy