czwartek, 20 kwiecień 2023 13:04

MESAJAH ZAPRASZA NA KONCERT W BRUSACH! TO JUŻ ZA 2 DNI!

Mesajah zaprasza na koncert w Brusach! Wydarzenie odbędzie się w najbliższą sobotę, 22 kwietnia. Zapraszamy wszystkich! W rytmach reggae i dancehall bujać może się każdy! 

Koncert odbędzie się w centrum kultury. Start godzina 18.00. Wstęp - 60 zł. Bilety do nabycia w sekretariacie Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 i w dzień koncertu. 

Jedyny taki koncert w okolicy! Zapraszamy! 

MESAJAH_plakat.png

Wyświetlony 6728 razy