poniedziałek, 30 październik 2023 08:38

UROCZYSTOŚĆ WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH – ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU NA ULICACH BRUS

Od środy 1 do czwartku  2 listopada br. będą obowiązywać zmiany w organizacji ruchu w części ulic w Brusach. Dotyczy to dróg przylegających do cmentarza parafialnego.

Ulica ks. Czarnowskiego zostanie objęta ruchem jednokierunkowym. Wjazd na nią będzie możliwy z ulicy Gdańskiej i z ulicy bł. ks. Jankowskiego. Przy wjeździe z ulicy bł. ks. Jankowskiego będzie możliwość ruchu wyłącznie w prawo, w kierunku ulicy Derdowskiego.

Na odcinku ulicy Gdańskiej, od skrzyżowania z ulicami Ogrodową i ks. Czarnowskiego do ronda im. Macieja Płażyńskiego, obowiązywać będzie całkowity zakaz zatrzymywania się. Wzdłuż tego odcinka drogi zostaną ustawione płotki zabezpieczające.

Pieszych prosimy o poruszanie się wyłącznie w wyznaczonych miejscach i przestrzeganie nakazów służb kierujących ruchem.

Mieszkańców i gości, którzy będą poruszać się samochodami, informujemy o dostępnych parkingach. Miejsca postojowe zostały zaznaczone na mapie.

plan_Brus_swieto_zmarlych_2023.jpg

Wyświetlony 5431 razy