wtorek, 28 listopad 2023 14:29

ZMARŁ ŚP. BERNARD ORZŁOWSKI

Z żalem informujemy, że 25 listopada br., w wieku 80 lat, zmarł śp. Bernard Orzłowski, wieloletni sołtys Rolbika.

 Brusy_pamiętają_BERNARD_ORZŁOWSKI.jpg

Śp. Bernard Orzłowski urodził się 24 maja 1943 roku w Rolbiku. Z żoną Jadwigą doczekał się trzech synów: Stanisława, Antoniego i Tadeusza. Zawodowo pracował jako drwal, początkowo w Nadleśnictwie Laska, a później Nadleśnictwie Przymuszewo. Pracę tę łączył z prowadzeniem gospodarstwa. Dał się poznać jako człowiek serdeczny, życzliwy i zaradny. Wszystkie te cechy szczególnie przejawiał będąc sołtysem Rolbika w latach 1990 – 2007. Zmarł w minioną sobotę, 25 listopada.

Samorząd Miasta i Gminy Brusy składa serdeczne wyrazy współczucia

wszystkim Bliskim i Przyjaciołom Pana Bernarda.

 

Witold Ossowski

Burmistrz Brus

Pogrzeb śp. Bernarda Orzłowskiego odbędzie się jutro, 29 listopada. Rozpocznie się mszą świętą o godz. 12.00 w kościele parafialnym w Leśnie.

Wyświetlony 4155 razy