piątek, 15 marzec 2024 11:24

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy 18-19.03.2024

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 18 marca 2024 r. w godzinach od 8:30 do 14:30 – Huta od numeru 1 do 13,
i przyległe.

- 19 marca 2024 r. w godzinach od 8:00 do 14:00 – Wysoka Zaborska od numeru 1 do 10, i przyległe.

- 19 marca 2024 r. w godzinach od 9:00 do 13:30 – Małe Chełmy od numeru 4
do 13, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 2121 razy