czwartek, 11 kwiecień 2024 11:57

SZKOLENIE: ROZWIJAJ SWOJĄ FIRMĘ Z FUNDUSZAMI - AKTUALNE KONKURSY DLA SEKTORA MŚP

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Chojnicach zaprasza na bezpłatne szkolenie pn.: „Rozwijaj swoją firmę z funduszami  – aktualne konkursy dla sektora MŚP”. Spotkanie poprowadzi Pani Dorota Kozioł – Specjalistka ds. Funduszy Europejskich.

Spotkanie odbędzie się we wtorek 16 kwietnia 2024 roku w godz. 09:00 – 12:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Chojnicach przy ul. 31 Stycznia 56A (sala konferencyjna, III piętro).

Aby wziąć udział w spotkaniu należy:

  • wypełnić formularz zgłoszeniowy załączony poniżej
  • przesłać go mailem do 15 kwietnia 2024 r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Osoby ze specjalnymi potrzebami prosimy o kontakt z organizatorem w celu zapewnienia efektywnego udziału w spotkaniu.

Organizator:

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Chojnicach
ul. 31 Stycznia 56A
89-600 Chojnice
tel.: 536 278 207, 536 278 316
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich na lata 2021-2027.

 

Więcej: https://rpo.pomorskie.eu/artykul/spotkanie-informacyjne-rozwijaj-swoja-firme-z-funduszami-aktualne-konkursy-dla-sektora-msp/

11.04.2024_szkolenie_firmy.jpg

Wyświetlony 1223 razy