środa, 24 kwiecień 2024 14:00

XX ZABORSKI RAJD ROWEROWY - 3 MAJA 2024

Burmistrz Brus zaprasza do udziału w Zaborskim Rajdzie Rowerowym!
Impreza zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem. W tym roku nie może być inaczej. To już 20. edycja tego rodzinnego wydarzenia, organizowanego w gminie Brusy w majówkę.
Startem przejazdu jest parking przy Urzędzie Miejskim, a metą plac przy remizie OSP w Brusach. Po drodze rowerzyści przejadą przez Brusy-Wybudowanie, Męcikał, Czernicę, Krównię, Czyczkowy i Brusy-Jaglie. Trasa liczy około 24 km.
Postój z ogniskiem odbędzie się na cyplu w Męcikale.
Rajd odbędzie się 3 maja br. (piątek). Zapisy od godzinie 13.30, start o 14.00.
 
RAJD ROWEROWY 2024 plakat site
Wyświetlony 836 razy